مشهد تور » رزرو هتل در مشهد

رزرو هتل در مشهد

رزرو هتل در مشهد

مشهد یکی از مهم ترین شهر های زیارتی می باشد که مسلمانان زیادی برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به این شهر سفر می کنند و یا در آرزوی سفر به این شهر هستند. مسافران زیادی به دلیل نا آگاهی در مورد اقامت و هزینه های آن در این شهر، ممکن است سفر خود را لغو کرده یا شرایط سفر را برای خود سخت کنند. ما در اینجا بهترین هتل های مشهد را از 1 ستاره تا 5 ستاره با کیفیت های متنوع به شما عزیزان معرفی می کنیم و بسته به سلیقه شما هتل مد نظرتان را رزرو خواهیم کرد.

رزرو هتل آپارتمان در مشهد

رزرو تمامی هتل های یک و چند ستاره در مشهد با بهترین قیمت توسط آژانس مسافرتی واقع در شهر مشهد.

در مشهد با بیش از 200 هتل آپارتمان در اطراف حرم یا هر مکان که شما بخواهید و با هر کیفیتی که مد نظر شما عزیزان است، میزبان شما زائران گرامی هستیم.

هتل آپارتمان 1 ستاره کنعان واقع در خیابان امام رضا 8 یکی از هتل آپارتمان های نزدیک حرم به حساب می آید. این هتل آپارتمان 28 واحد اقامتی یک خوابه و دو خوابه دارد. این مجموعه 88 نفر ظرفیت پذیرش دارد.

هتل آپارتمان 1 ستاره کنعان

هتل آپارتمان پرهام مشهد، واقع در خیابان امام رضا یکی از قیمت مناسب ترین هتل آپارتمان های نزدیک حرم در مشهد به شمار می آید. همچنین نزدیک به پایانه مسافربری مشهد و ایستگاه راه آهن نیز می باشد.

هتل آپارتمان پرهام مشهد

هتل آپارتمان پرهام مشهد

هتل آپارتمان ملل در میدان بیت المقدس، امام رضا 1 واقع است و باز هم یکی دیگر از هتل های نزدیک حرم می باشد.

هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان عمارت در فاصله 700 متری از حرم در خیابان امام رضا 16 واقع شده است. این هتل آپارتمان پذیرای 140 نفر از زائران امام رئوف می باشد.

هتل آپارتمان عمارت مشهد

یکی دیگر از هتل آپارتمان های ارزان در مشهد هتل آپارتمان پاویون است. این هتل آپارتمان نیز نزدیک حرم قرار دارد.

هتل آپارتمان پاویون مشهد

رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم

اگر مایل هستید هتل شما نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) باشد می توانید، ما نزدیک ترین هتل های نزدیک حرم را به شما ارائه میکنیم.

اطراف حرم مطهر امام رضا هتل های متنوع و زیادی از 1 ستاره تا 5 ستاره وجود دارد که ما مطابق با سلیقه شما عزیزان بهترین ها را در اختیار شما زائرین آقا امام رضا (ع) قرار می دهیم.

بهترین و لوکس ترین هتل های نزدیک به حرم هتل 5 ستاره مجلل درویشی که در خیابان امام رضا واقع است.

هتل مجلل درویشی مشهد

نزدیک ترین هتل 5 ستاره نزدیک به حرم مطهر که تنها 150 متر با حرم فاصله دارد هتل مدینه الرضا واقع در خیابان شیرازی است.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل 3 ستاره هلیا با قیمت هایی مناسب برای زائران عزیز در خیابان پاسداران مشهد مقدس واقع است. یکی دیگر از خوبی های این هتل نزدیک بودن آن به حرم مطهر، بازار رضا و 17 شهریور می باشد.

هتل هلیا مشهد

هتل 2 ستاره کوثر یکی از هتل های قیمت مناسب اطراف حرم مطهر می باشد که در فاصله 200 متری از بارگاه ملکوتی آقا امام رضا (ع) در ضلع شمالی بازار رضا قرار دارد.

رزرو هتل ارزان در مشهد

چنانچه مایل به رزرو هتل های ارزان قیمت در مشهد هستید ما می توانیم ارزان ترین هتل های مشهد را برای شما رزرو کنیم.

مشهد با هتل های زیاد و متنوعی که دارد میزبان زائرین محترم بوده و می باشد. در میان این همه هتل، هتل های قیمت مناسب نیز وجود دارد. پس نگران قیمت هتل ها نباشید ما بهترین و مناسب ترین ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

رزرو اقامتگاه در مشهد

رزرو اقامتگاه با قیمت مناسب در شهر مشهد برای خانواده های محترم.

اقامتگاه ها مکان مناسبی برای اقامت خانواده یا خانواده هایی است که با هم به مشهد سفر می کنند.

ما می توانیم اقامتگاه ها را با بهترین و مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

اقامتگاه بوم گردی ماژان در شاندیز با قدمتی 130 ساله پذیرای مهمانان گرامی این شهر می باشد. این اقامتگاه سبک سنتی و قدیمی دارد و بسیار زیبا و دلنشین است.

اقامتگاه بوم گردی ماژان شاندیز

اقامتگاه بوم گردی کنگ کهن در روستای کنگ طرقبه واقع است. این اقامتگاه در دو طبقه به صورت سنتی با کاهگل و چوب ساخته شده. اقامتگاه کنگ کهن پذیرای 40 مهمان و گردشگر می باشد.

اقامتگاه بوم گردی کنگ کهن طرقبه

اقامتگاه بوم گردی ایوان واقع در روستای کنگ طرقبه معروف به ماسوله خراسان است. این اقامتگاه 3000 سال قدمت دارد و پذیرای 30 گردشگر می باشد.

اقامتگاه ایوان در کنگ طرقبه

اقامتگاه بوم گردی دنیای قدیم نیشابور در روستای حمید آباد واقع است. این اقامتگاه بیش از 50 سال قدمت دارد. در کنار این اقامتگاه موزه ای از وسایل قدیمی زندگی گذشتگان وجود دارد.

اقامتگاه بوم گردی دنیای قدیم نیشابور

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان در روستای رادکان شهر چناران واقع شده است که قدمتی 100 ساله دارد.

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان چناران

اقامتگاه بوم گردی جاده ابریشم در روستای درخت سپیدار شهر بینالود واقع شده است. قدمت این اقامتگاه 100 سال می باشد. این اقامتگاه 7 اتاق دارد که سبک معماری این مکان قدیمی و سنتی می باشد.

اقامتگاه بوم گردی جاده ابریشم بینالود

اقامتگاه تاریخی و گردشگری کهندژ در روستای رادکان شهر چناران واقع است. این اقامتگاه دارای 4 اتاق می باشد. از سایر امکانات این اقامتگاه می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور، پارکینگ غیر مسقف و چند سرویس بهداشتی عمومی در محوطه اشاره کرد.

اقامتگاه کهندژ چناران

اقامتگاه بوم گردی آقا جان در شهرستان نیشابور در روستای تحت نظر واقع است. این اقامتگاه با سبکی سنتی ساخته شده است که ظرفیت اسکان 42 نفر را دارد. خانه بومی آقاجان 6 اتاق دارد که ظرفیت هر کدام حداکثر 7 نفر می باشد.

اقامتگاه بوم گردی آقاجان نیشابور

رزرو مهمانسرا در مشهد

برای رزرو مهمانسرا در مشهد با قیمت ارزان با آژانس مسافرتی شهر تماس حاصل نمایید. ما در مشهد هستیم و بهترین قیمت و کیفیت را به شما ارائه می کنیم.

گاهی شرایط بد اقتصادی و یا ایام پر رفت و آمد در مشهد مقدس مثل عید نوروز ممکن است نتوانیم در هتل اقامت داشته باشیم. مهمانسرا می تواند گزینه مناسبی برای حل این مشکل باشد.

رزرو جای ارزان در مشهد

اگر برای سفر خود به مشهد دنبال جای ارزان هستید ما می توانیم بهترین جای ارزان و تمیز را به شما ارائه نماییم.

یکی از قیمت مناسب ترین  و در واقع ارزان ترین مکان ها در مشهد مقدس زائر سرای امام رضا واقع در انتهای خیابان امام رضا می باشد.

التماس دعا

تماس با ما

برای رزرو هتل در مشهد همین الان با ما تماس بگیرید.

گردشگری در مشهد

معرفی کاملترین لیست جاهای دیدنی مشهد توسط خود مشهدی ها

پیج ما در اینستاگرام
پیمایش به بالا