مشهد تور » تور داخلی » تور کیش از مشهد

تور کیش از مشهد

تور کیش از مشهد پاییز 1402

ما استقبال رایگان فرودگاهی را روی تمامی تورهای کیش به شما هدیه میدهیم.
همچنین بیشترین تخفیف رستوران و تفریحات کیش به همه مسافران تور کیش از مشهد ارائه می گردد.

پکیج ۳شب و ۴ روز تور کیش از مشهد

تاریخشروع قیمتتوضیحات
20 تیر3/200/000هتل 3 ستاره به بالا
25 تیر3/200/000هتل 3 ستاره به بالا
1 مرداد 3/150/000هتل 3 ستاره به بالا

قیمت تور کیش از مشهد با هتل و پرواز دلخواه برای هر نفر:

تور های کیش از مشهد با توجه به هتل انتخابی دارای امکاناتی مانند ترنسفر رفت و برگشت رایگان، گشت جزیره، تخفیف مراکز دیدنی کیش می باشند.

برای همه مسافران بیمه مسافرتی صورت میگیرد.

تور مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

لطفا جهت مشاوره و اطلاع از سایر پکیج ها باما تماس بگیرد.

تخفیف تفریحات تور کیش از مشهد

آیا شما نیز به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریحات کیش هستید؟ آیا میدانید بهترین تفریحات در کیش کدام می باشد؟ آیا به دنبال هیجان انگیزترین تفریحات در کیش هستید؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات بسیار ارزنده ای را در این خصوص به دست بیاورید.

مشهد تور بیشترین تخفیف برای خرید تفریحات کیش را به مسافران تور کیش از مشهد ارائه می نماید.

باغ پرندگان کیش

جزیره کیش یکی از مهمترین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری در سال های اخیر می باشد که بی شک سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی از آن بازدید به عمل آورده و بهترین لحظات را از تفریحات در کیش برای خود به ارمغان آورده اند. یکی از بی نظیرترین تفریحات در کیش می توان به بازدید از باغ پرندگان اشاره نمود. بازدید از باغ پرندگان در لیست بازدیدی بسیاری از گردشگران و مسافران واقع شده است به طوری که تمام گردشگرانی که قصد بازدید از تفریحات در کیش را دارند می توانند باغ پرندگان کیش را در اولویت های خود قرار دهند. این باغ در حدود 50 گونه ی مختلف پرنده دارد که از مهمترین نوع پرنده های این باغ می توان به طوطی ها، پلیکان ها و طاووس ها اشاره کرد. مشاهده این پرندگان از نزدیک می تواند یکی از جذاب ترین تفریحات در کیش به شما بیاید. گردشگران می توانند با پیش روی در درون باغ شاهد یک آکواریوم بسیار بزرگی از آب شور باشند که در داخل این آکواریوم نیز می توانید پستاندارانی از نوع دلفین ها، پنگوئن ها و شیر دریایی را مشاهده کنید. برای بازدید در بهترین زمان از این جاذبه می توانید بلیط آن را قبل از سفرتان رزرو کنید.

باغ پرندگان کیش

جنگ ستارگان کیش

از دیگر تفریحات در کیش می توان به جنگ ستارگان در این جزیره اشاره نمود که به مدیریت اکبر اقبالی اجرا شده و می توانید هیجان انگیزترین و بهترین لحظات را برای گردشگران و توریست ها به ارمغان بیاورد. از مهمترین قسمت های شو جنگ ستارگان می توان به موارد زیر اشاره نموده که این برنامه زنده از مهمترین آیتم های تفریحات در کیش نیز به شمار می آید:

–         بلک لایت شو

–         حرکات آکروباتیک و نمایشی

–         استند آپ و حضور هنرمندان بسیار معروف

–         مسابقه

–         صداگذاری

–         بیت باکس

توجه داشته باشید که برای حضور در این برنامه شو بایستی از قبل بلیط آن را رزرو نمایید که به این منظور نیز می توانید از وب سایت پیش روی خود اقدام لازم را انجام دهید. اگر شما نیز به دنبال تفریحات در کیش هستید می توانید شرکت در جنگ ستارگان را در اولویت های خود قرار داده و یک شب بی نظیر و شگفت انگیزی را برای خود به ارمغان بیاورید. در نظر داشته باشید که این برنامه شو و سالن این برنامه دارای یک سری قوانین به خصوص خود بوده و اگر قصد شرکت در آن را دارید بایستی طبق این قوانین عمل کنید که از مهمترین این قوانین نیز می توان به ممنوع بودن عکسبرداری و فیلمبرداری، ورود کالسکه ممنوع و همراه داشتن بلیط اشاره نمود.

جنگ ستارگان کیش

نیک شو کیش

نیک شو نیز از دیگر مهمترین تفریحات در کیش می باشد که بسیاری از گردشگران و توریست هایی که قصد بازدید از این جزیره را دارند می خواهند این برنامه زنده و بسیار باشکوه را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهند. توجه داشته باشید که اسم برنامه زنده نیک شو را می توان در ردیف های اول تفریحات در کیش مشاهده نماییم که برای حضور و شرکت در این برنامه می توانید بلیط مربوط را به صورت آنلاین رزرو و خریداری کنید. از مهمترین بخش های مختلف در برنامه شبانه نیک شو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–         اجرای دی جی توسط فرشاد

–         نوازنده سازهای کوبه ای

–         گیتار از آرتین و امیر حسین قبادی

–         استند آپ کمدی

–         شعبده بازی توسط شهروز

–         بلک لایت

–         آکروبات

آدرس محل برگزاری برنامه شبانه نیک شو کیش نیز به صورت زیر بوده و گردشگرانی که قصد شرکت در یکی از بهترین تفریحات در کیش را دارند می توانند با در دست داشتن آدرس زیر خود را به راحتی به این تفریح رسانده و در آن حضور داشته باشد:

–         آدرس: کیش – سالن آمفی تئاتر هتل 5 ستاره شایان

تور سافاری کیش

از دیگر بی نظیرترین تفریحات در کیش می توان به تور سافاری اشاره نمود که قطعا یکی از هیجان انگیزترین و دیدنی ترین جاذبه های تفریحی جزیره کیش به شمار می آید که بسیاری از گردشگران و توریست های فعال و جوان علاقه مندی زیادی را برای شرکت در این تفریحات از خود نشان می دهند. تور سافاری در کیش به وسیله خودروهای لندکروز صورت می گیرد که البته در سال های اخیر می توان شترهای بیابانی را در این منطقه مشاهده کرد که بسیاری از گردشگران می توانند از شتر سواری نیز بهره مند شوند. از دیگر تفریحات در سافاری کیش می توان به کارتینگ و موتور سواری اشاره نمود که بی شک این تفریحات توانسته اند در لیست بهترین تفریحات در کیش واقع شوند و توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به سوی خود جذب کند. شما نیز میتوانید با پرداخت هزینه های بسیار معقولی یکی از شگفت انگیزترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید و در دل بیابان های کیش تصاویر بی نظیری را به ثبت برسانید. برای رزرو بلیط شرکت در تور سافاری می توانید از وب سایت پیش روی خود اقدام به رزرو داشته و به راحتی در یک تور هیجان انگیز حضور داشته باشید.

سافاری کیش

کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی از دیگر مهمترین و پرطرفدارترین تفریحات در کیش می باشد که تمام گردشگرانی که از این جزیره بازدید دارند، علاقه مندی زیادی را برای شرکت و حضور در کشتی های تفریحی از خود نشان می دهند که بی شک می توانند بهترین و رمانتیک ترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورند. کشتی های تفریحی با داشتن برنامه های بسیار متعدد و هیجان انگیزی می توانند لحظات فراموش نشدنی را برای گردشگران و توریست ها به ارمغان بیاورند. از مهمترین این آیتم های تفریحی می توان به موسیقی زنده، شام، جنگ های شادی، مشاهده موجودات زنده دریایی از نزدیک و بازدید از آکواریوم های موجود در کشتی های تفریحی اشاره کرد. توجه داشته باشید که کشتی های تفریحی از بهترین و جذاب ترین تفریحات در کیش به شمار می آیند و همین امر نیز سبب شده است تا در بسیاری از روزهای سال مملو از گردشگر و مسافر باشد. در سال های اخیر نیز بسیاری از سرمایه گذاران، کشتی هایی با بهترین و بی نظیرترین خدمات را برای گردشگران و مسافران در نظر گرفته اند که بتوانند از این طریق سود بسیار خوبی را به دست آورده و همچنین بهترین لحظات را برای گردشگران به ارمغان بیاورند. اگر شما نیز به دنبال یکی از بهترین تفریحات در کیش هستید می توانید یکی از بهترین این کشتی های تفریحی را رزرو کرده و رویایی ترین لحظات را در این کشتی ها تجربه نمایید.

کشتی تفریحی در کیش

غواصی در کیش

غواصی در کیش یکی از فعالیت ها و تفریحاتی می باشد که در سال 1370 برای اولین بار فعالیت خود را شروع کرد و توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کرد. اگر شما نیز به دنبال یکی از قدیمی ترین تفریحات در کیش هستید می توانید غواصی را در اولویت های خود قرار داده و در آب های نیلگون خلیج فارس به گذراندن بهترین و هیجان انگیزترین لحظات بپردازید. همچنین می توانید آموزش های لازم را برای داشتن بهترین غواصی به دست آورده و حدود 15 دقیقه در زیر آب مانند ماهی ها به شنا بپردازید. توجه داشته باشید که در این تفریح از باتجربه ترین و حرفه ای ترین غواصان استفاده شده است و شما هیچ گونه نگرانی را از بابت غواصی نداشته باشید. برای رزرو زمان غواصی می توانید از همین وب سایت اینترنتی اقدام لازم را انجام دهید.

غواصی در کیش

شاتل و بنانا در کیش

شاتل و بنانا از دیگر جذاب ترین و هیجان انگیزترین تفریحات در کیش می باشد که در این تفریح می توانید قایق های بادی را که شبیه موز هستند، مشاهده کنید که دارای ظرفیت های بین 4 تا 6 نفره هستند. توجه داشته باشید که ابعاد شاتل های نسبت به بناناها کوچکتر بوده و از سرعت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند که می توان دبهترین و دیدنی ترین حرکات جهشی را بر روی آب از خود نشان دهند. توجه داشته باشید که ظرفیت شاتل بین 2 تا 3 نفر است. گردشگران می توانند به شکل دسته جمعی از این قایق ها استفاده نموده و هیجان انگیزترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید. بسیاری از گردشگران جوان علاقه مندی زیادی را برای شرکت در این تفریح از خود نشان دهند. برای رزرو یکی از بهترین تفریحات در کیش می توانید هم اکنون اقدام لازم را از وب سایت پیش روی خود انجام دهید.

پاراسل در کیش

از دیگر بی نظیرترین و هیجان انگیزترین تفریحات در کیش می توان به پاراسل اشاره داشت، توجه داشته باشید پاراسل یکی از فوق العاده ترین و جذاب ترین تفریحاتی می باشد که گردشگران ماجراجو و پرشور این تفریح را در اولویت های خود قرار می دهند به طوری که اگر شما نیز به دنبال پرواز هستید می توانید رزرو پاراسل را در قبل از سفرتان به جزیره کیش رزرو کرده و بهترین و شگفت انگیزترین لحظات را در این جزیره تجربه کنید. بسیاری از گردشگران خارجی که به دنبال بهترین تفریحات در کیش هستند، پاراسل را در اولویت های بازدیدی از تفریحات در کیش قرار می دهند تا بتوانند پرواز بر روی دریا را تجربه کنند. گردشگران می توانند از روی قایق با چترهای رنگارنگ به پرواز درآمده و حداکثر ظرفیت این چترها نیز 2 نفری می باشد که شما می توانید به همراه دوست یا همسر خود لحظات هیجان انگیز در هوا را با یکدیگر تجربه کنید. برای رزرو یکی از بهترین تفریحات در کیش می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام به رزرو داشته باشید و به محض رسیدن به جزیره کیش از این تفریح لذت ببرید.

پاراسل در کیش

کشتی اوستا کیش

یکی از جدیدترین تفریحات در کیش می توان به کشتی اوستا اشاره نمود که این کشتی با داشتن رستورانی با ظرفیتی در حدود 220 نفر یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن اوقات بسیار به یادماندنی می باشد. اگر شما نیز به دنبال بی نظیرترین تفریحات در کیش هستید توصیه می کنیم که رزرو کشتی اوستا را در اولویت های خود قرار داده و با گذراندن اوقات خود در این کشتی بهترین و فراموش نشدنی ترین لحظات را سپری کنید. برنامه تفریحی اجرا شده در این کشتی در حدود 2 ساعت بوده و از مهمترین آیتم های تفریحی موجود در این کشتی می توان به موسیقی زنده، استند آپ، تماشای منظره بسیار زیبا از دریا و پذیرایی های مختلف اشاره نمود. کشتی اوستا از پربازدیدترین تفریحات در کیش می باشد که گردشگران و مسافران علاقه مند برای شرکت در این هیجان بی نظیر بایستی از قبل اقدام به رزرو این کشتی داشته باشند. شما میتوانید بهترین و جذاب ترین تصاویر مربوط به سفرتان را در این پارک آبی به ثبت برسانید و آلبوم گردشگری خود را تکمیل کنید.

پارک آبی اوشن کیش

از دیگر مهمترین و بی نظیرترین تفریحات در کیش می توان به پارک آبی اوشن اشاره نمود که این پارک از بزرگ ترین و دیدنی ترین پارک های آبی کشورمان بوده و گردشگران و مسافران می توانند در این پارک از خدماتی از جمله جکوزی، استخرهای مختلف و رستوران های بی نظیر اشاره نمود. اسم پارک آبی اوشن را می تواند در ردیف های اول لیست تفریحات در کیش می تون مشاهده کرد چرا که این پارک بهترین گزینه برای گردشگران بوده و میتواند بهترین و هیجان انگیزترین لحظات را برای آنها به ارمغان بیاورد. توجه داشته باشید که این پارک آبی دارای سانس های مختلف برای خانم ها و آقایان دارد که شما نیز میتوانید برای گذراندن بهترین و شگفت انگیزترین لحظات در این پارک از قبل رزرو لازم را برای بهترین تفریحات در کیش انجام دهید. در این مجموعه پارک آّی می توانید انواع رستوران ها با غذاهای محلی و فروشگاه های مختلفی را مشاهده کنید که می توانید تمام نیازهای خود را در طول روز به راحتی برطرف نمایید.

پارک آبی اوشن کیش

جاذبه های دیدنی کیش

جزیره کیش با مساحت کمی که دارد زیبایی ها و جاهای دیدنی زیادی دارد. کیش یکی از بهترین ، مهمترین و جذاب ترین مکان های گردشگری کشورمان به شمار می آید، که همیشه میزبان مسافران زیادی بوده است. زیبایی ها و جاهای دیدنی این جزیره لذت بخش سبب شده تا لقب مروارید سیاه خلیج فارس را به خود بگیرد. خیلی ها بر این باورند که فصل زمستان بهترین زمان برای سفر به این جزیره است اما بهتر است بدانید کیش در همه فصل ها جذابیت خودش را داشته. بهتر است قبل از سفر به جزیره زیبای کیش با مکان های گردشگری آن آشنا شوید. پس با ما همراه باشد.

کیش

بوستان آهوان کیش

یکی از جذابترین جاهای دیدنی جزیره کیش بوستان آهوان جزیره کیش است که با مساحت 2 هکتار در انتهای خیابان فردوسی جزیره کیش واقع شده است. در این بوستان حیوانات دیگری نیز وجود دارد از قبیل شیر، میمون، گوزن، شغال، روباه، اسب و چند گونه پرنده استرالیایی، ولی برخلاف دیگر حیوانات موجود در این پارک که در قفس نگهداری می شوند، آهوها آزادانه و بدون هیچ محدودیتی زندگی می کنند. در این پارک وسایل بازی برای کودکان نیز وجود دارد که می توانند از آن استفاده کنند. تماشای این حیوانات به خصوص این آهوان زیبا که در محیطی باز و بدون قفس زندگی می کنند بسیار لذت بخش است آن را از دست ندهید.

بوستان آهوان کیش

اسکله تفریحی کیش

یکی دیگر از جاذبه های جزیره کیش، اسکله تفریحی کیش است که همانطور که از اسمش پیداست اختصاص به تفریح و سرگرمی دارد. این اسکله با طول 437 متر و عرض 18 متر دارای عرشه ای چوبی است. برای پیاده روی مکان مناسبی است که شما را به سمت دریای نیلگون خلیج فارس می برد. در نزدیکی این اسکله باشگاه بولینگ، سینما 4 بعدی، کافه ها و رستوران های زیادی وجود دارد. این اسکله امکانات تفریحی از قبیل جت اسکی، قابق های پدالی با ظرفیت 4 نفر، قایق های ماهیگیری، قایق های پارویی، سه چرخه های آبی، امکانات غواصی و قایق های شیشه ای که گردشگران برای تماشای دنیای هیجان انگیز موجودات دریایی از آن استفاده می کنند.

اسکله تفریحی کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان از دیگر جاذبه های گردشگری جزیره کیش است که بسیاری از گردشگران و ساکنان جزیره به آنجا می روند و از ساحل زیبای کیش لذت می برند. این پارک ساحلی در نزدیکی بازار مرجان واقع شده است. در این پارک آلاچیق ها و محوطه های مناسبی برای استراحت و دوری از هیاهو و شلوغی بازار وجود دارد که مناسب برای عکاسی و ثبت لحظات زیبای شما در کنار این ساحل پاک و دریای زلال و شفاف است. راستی تماشای طلوع آفتاب را از این ساحل فراموش نکنید.

پارک ساحلی مرجان کیش
پارک ساحلی مرجان کیش

کشتی یونانی

یک کشتی بزرگ و عظیم که در تابستان سال 1345 در ناحیه غرب جزیره کیش به گل نشسته و به کشتی یونانی معروف است. هنوز دلیل اصلی به گل نشستن این کشتی در جزیره کیش مشخص نشده اما گفته شده به علت مه آلود بودن هوا و نبود فانوس دریایی در سواحل جزیره کیش این اتفاق رخ داده است. این کشتی عظیم الجثه توسط شرکت ویلیام هامیلتون با وزن 7061 تن و طول 136 متر در بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته شد. تلاش ها برای بیرون کشیدن این کشتی به ثمر نرسید و در نهایت سرنشینان کشتی مجبور به ترک آن شدند و شروع به تخلیه بار کردند. این کشتی قدمت تاریخی زیادی ندارد و گذشت زمان کشتی را دچار فرسودگی کرده است.

کشتی یونانی کیش

پارک آبی کیش

تم پارک آبی کیش با مساحت 5.6 هکتار در سال 1395 در جزیره کیش افتتاح شد. این پارک آبی اولین پارک آبی رو باز در سطح کشور است.پارک آبی کیش براساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده است، در این داستان گروهی از دزدان دریایی به جزیره ای حمله می کنند. دزدان دریایی به رهبری کاپیتان سایان برای دستیابی به قرص خورشید و حکمرانی بر دریا به قلعه خورشید حمله می کنند. سه برادر به نام های پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند تصمیم به مبارزه با آنها را می گیرند…

پارک آبی کیش

در این پارک آبی 13 راید، 4 استخر شنا، 1 اسپا، دو رستوران، 4 نوشیدنی فروشی و دو منطقه خرید دارد.

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش کهنسال ترین درخت لور یا انجیر یا انجیر معبد در ایران است. این درخت بین 500 تا 600 سال عمر دارد. درختان انجیر معابد در ابتدا یک تنه هستند، به مرور که رشد می کنند شاخه های آن به سمت زمین برمی گردد و بعد از مدتی داخل زمین فرو می رود و به تنه تبدیل می شود. برخی بر این باورند که این درخت مقدس بوده و انرژی مثبت و خوبی دارد به همین دلیل برای رسیدن به آرزو های خود به شاخه های آن نخ ها و پارچه هایی وصل می کنند. درخت لور یا انجیر معابد در دوران ایلخانی و تیموری از کشور هند و چین وارد جزایر کیش و قشم و نواحی ساحلی خلیج فارس شدند. مجموعه درخت سبز دو درب ورودی دارد و در نزدیکی شهر حریره و آب انبار است که در ادامه آنها را نیز معرفی خواهیم کرد.

درخت سبز کیش
درخت سبز کیش

شهر حریره کیش

این شهر در قسمت شمالی جزیره کیش قرار دارد. بنا به نظر سازمان میراث فرهنگی قدمت این شهر 800 سال است. شهر حریره حدود 120 هکتار وسعت دارد. امروزه از شهر حریره خرابه هایی با دیوار ها و سقف ها به جا مانده است. ساخت شهر در این قسمت جزیره کاملا معقولانه بوده است به دلیل اینکه ساحل صخره ای آن حدود 10 از سطح دریا بالاتر است، وجود 3 خلیج و دماغه که نقش یک بندرگاه طبیعی را دارد و همچنین دریای نسبتا آرامی که در مقایسه با دیگر سواحل اطراف دارد. این شهر تاریخی 3 قسمت مجزا دارد: خانه اعیانی، بخش کارگاهی و صنعتی، مجموعه حمام.

شهر حریره کیش
شهر حریره کیش

آب انبار کیش

در گذشته برای ذخیره آب آشامیدنی مردم، این آب انبار که الهام گرفته از معماری آب انبار های شهر یزد بود را ساختند. این آب انبار دو گنبد و پنج بادگیر دارد که بادگیر ها هوا را به داخل دمیده و باعث خنک شدن آب داخل آب انبار می شدند. اما بعد ها به دلیل افزایش جمعیت در این جزیره و گردشگری شدن این منطقه و استفاده از دستگاه های آب شیرین کن برای تهیه آب شیرین، آب انبار ها کارایی خود را از دست دادند.

آب انبار کیش

پلاژ و کلوپ بانوان

این فضا 14000 متر مربع وسعت دارد. این کلوپ در کنار اسکله ای به شکل نیم دایره در دریا بنا شده است. ساحل این کلوپ دارای پوشش سقفی به وسعت 20 هزار متر مربع میباشد که شرایط اختصاصی و آزاد برای بانوان ایجاد کرده است. این پلاژ شامل امکاناتی چون سالن ورزشی و بدنسازی، سالن های مد و زیبایی، زمین مخصوص والیبال ساحلی، دوش آب و پارکینگ می باشد. ساحل این پلاژ بسیار تمیز است به این دلیل که اختصاصی بوده و ساعت کاری محدودی دارد. شما میتوانید در فاصله 1 تا 2 متری از ساحل شنا کنید و ماهی های زیبای خلیج فارس را از نزدیک تماشا کنید.

پلاژ و کلوپ بانوان کیش

پارک دلفین یا دلفیناریوم کیش

این مجموعه تفریحی با 100 هکتار مساحت در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و اولین دلفیناریوم ایران می باشد. این مکان یکی از پرطرفدارترین مکان های گردشگری جزیره کیش به شمار می آید. این مجموعه شامل فضای سبز با گونه های مختلف گیاهی از جمله درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس و سایر گیاهان است، باغ پرندگان با بیش از 57 گونه پرنده از جمله پلیکان، شترمرغ، طوطی ماکائو، انواع گوناگون لک لک، توکان، تورکو، قو، پنگوئن آفریقایی و گونه‌های نادری چون تمساح پوزه کوتاه می باشد. در دلفیناریوم این مجموعه گونه های مختلفی از پستانداران از جمله دلفین، شیر دریایی شمالی، شیر دریایی جنوبی،گربه دریایی شمالی، گراز دریایی و پنگوئن نگهداری می شود.

پارک دلفین کیش
باغ پرندگان کیش

امیدواریم از این مطالب لذت برده باشید. از همراهی شما عزیزان متشکریم.

پیج ما در اینستاگرام
پیمایش به بالا